10 Φεβρουαρίου 2011

Εν κανεί που ελέγχουν το Σακκούλι μας απλώνουν σιέρι τζαι του Ποτηρκού...


(Ανά - Κατά)
Το σακκούλι που αναφέρεται στον τίτλο εν το σακκούλι της παροιμίας “ φασούλι φασούλι γεμώνει το σακκούλι”. Παραπέμπει στην αποταμίευση τζαι κατά συνέπεια, το γεμάτο σακκούλι συμβολίζει μια κάποιαν ευμάρεια. Το ποτήρι που την άλλη εν το ποτήρι της έκφρασης “ το ποτήριv εξεσιείλισε”. Παραπέμπει σε μια κατάσταση αγανάχτησης, αντίδρασης.

Τούτο το σακκούλι τζαι τούτο το ποτήρι εν κάτι σαν συγκοινωνούντα δοχεία. Ως που ε γεμάτο το σακκούλι, το ποτήρι δεν έσιει φόο να ξεσιειλίσει ... Όμως δεν είναι ακριβώς συγκοινωνούντα δοχεία. Διότι με το να φκερώνεις το ποτήρι, το σακκούλι δε γεμώνει να φακκάς πάνω κάτω... Η σχέση τους άρα δεν εν αμφίδρομη, είναι μονόδρομη ( ; ) Με άλλα λόγια η κατάσταση του ποτηρκού εν εξαρτώμενη της κατάστασης του σακκουλιού αλλά όι το αντίθετο. Το ποτήρι, κατά κάποιον τρόπο, αντικατοπτρίζει την κατάσταση του σακκουλιού, εν η συνέπεια, το effet...

Το πρόβλημα εν ότι τούτην τη σχέση επήραν τη χαμπάρι τζίνοι πού δεν θέλουν να ξεσιειλίσει το ποτήρι, οι κατεστημένοι. Δηλαδή τζείνοι που την έχουν καλά με την τωρασινή τάξη πραγμάτων τζαι φοούνται μεν τους τα πάρει ούλλα το αγαναχτισμένο νερό του ποτηρκού. Με διάφορα τεχνάσματα λοιπόν, τούτα τα κοπέλια τζαι κοπέλες, επεμβαίνουν στην όλη κατάσταση εμποδίζοντας το ποτήρι να ξεσιειλίσει.

Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι επέμβασης, ο ένας αφορά τη λειτουργία της σακκούλας τζαι ο άλλος του ποτηρκού :

Ο πρώτος είναι να βάλουν παλιοπράματα μες στο σακκούλι με τα φασούλια : τενεκούθκια, μαστραπάες, ρότσους, βολίτζια κτλ. Όσο παράξενο τζαι να ακούεται, τούτο το φαινόμενο δεν το παίρνει κανένας χαμπάρι...έτσι, το σακκούλι φαίνεται γεμάτο τζαι το ποτήρι δεν ξεσιειλά. Το άλλο κόλπο που κάμνουν εν οτι φκάλλουν μιτσιές-μιτσιές τρυπούες πάνω στο ποτήρι. Αποτέλεσμα μέρος του οργισμένου νερού του ποτηρκού απεγκλωβίζεται σιγά σιγά και ομαλά χωρίς να εμπνέει οποιαδήποτε ανησυχία αφού απομονώνεται τζαι εξημερώνεται...

... Αν ετσιακκαρίσκαμε καλά καθένας το σακκούλι του τζ' εφκερώναμε την κοπριά που μέσα τζ' αφήναμε μόνο τα φασούλια ... Τζ' αν εστήναμε καρτέρι τζ' όποτε πήαινε κανένας να φκάλει τρύπες πάνω στο ποτήρι εβάλαμε του τες φωνές τζαι εδαχτύλοδείχναμεν τον...;

Άραγε σου, ήταν να ξεσιειλίσει ; ... 

ανάκατος

8 σχόλια:

  1. πιιιιιιιιιιι
    ελα πισω ρε Μίτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χα χα ... εν ακαταλαβίστικο αλλόπως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. egw pantos epiato! Tjai arese mou . Nta arkepsa na fkerwnw ti sakoulou mou pou tis ximarishes! Fooume en tha minei tipote allo...

    Grimatis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τους Αιγυπτιους εξεσιειλησε το ποτηρι, τους Τουρκοκυπριους μασιεται, αλλα τους Ελληνοκυπριους ενομιζω να ξεσιειλησει με καμια δυναμη. Επερνουμε ευκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανδρούλα,
    στην Αίγυπτο τζαι στην Τυνησία το ποτήρι εξεσιειλισε τζαι το νερό του πάει να πνίξει τζείνους που τόσο τζαιρό εγεμώναν το σακκούλι με παλιοπράματα τζαι εφκάλαν τρυπούες πάς το ποτήρι. Το πρόβλημα εν ότι μάνι μάνι εβρεθήκαν αντικαταστάτες (εκ Δύσεως) για να γεμώνουν με άλλου είδους παλιοπράματα το σακκούλι...

    Κάποιοι εβιαστηκαν να χαρακτηρίσουν την κατάσταση ως revolution...εμένα πάντως φαίνεται μου παραπάνω ως evolution. Ναι μεν πάει κόντρα στο τοπικό κατεστημένο αλλά είναι σε απόλυτη συνοχή με τη παγκόσμια τάξη πραγμάτων. Ε για αυτό που δεν διαχωρίζω τόπους, κράτη, τζαι λαούς. Το ποτήριν έναν ένι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1η παρατήρηση: Η μεταφορά εν πολλά πετυχημένη!

    2η παρατήρηση: Δυστυχώς τζείνα που εσύ ονομάζεις "παλιοπράματα" εν τα θεωρεί ούλλος ο κόσμος έτσι. Κάποιος μπορεί να σου πει ότι τζείνα που για σένα εν φασούλια εν για τζείνον "παλιοπράματα". Γιατί όϊ; Εν μια ιδεολογική συζήτηση.

    Το κύριο πρόβλημα εν τούτη η αποξένωση του ανθρώπου που την ελευθερία σκέψης τζιαι εφεύρεσης του κοινωνικού "είναι" του. Εν επειδή ακριβώς εκαταστήσαμε πλέον αχρείαστη τούτην την απαίτηση του διαχωρισμού κοπριά/φασούλια. Εκαταστήσαμεν την επίσης αόρατη. Αλλά ότι ο καθένας εν θεωρεί αναγκαίο τούτον το διαχωρισμό εν σημαίνει ότι τούτος ο διαχωρισμός δεν γίνεται που κάποιους συγκεκριμένους. Αντιθέτως! Απλά αφήνουμε τους το δικαίωμα να ξεχωρίζουν τζείνοι τα φασούλια "τους" που την κοπριά "τους" τζιαι να μας μεταδίδουν την δική τους ταξινόμηση ως δική μας τζιαι καθολική. Τούτο εννεν καινούργιο, εν η "Γερμανική Ιδεολογία" του Μαρξ τζιαι του Ενγκελς. Συμφωνώ μαζί σου, και προσθέτω ότι πριν τη σχέση μεταξύ σακκουλιού τζιαι ποτηρκού πρέπει πρώτα να 'χουμε το νου μας τζιαι την κρίση μας ανοιχτά άμα κάποιος ονομάζει κάτι "φασούλι". Ποιος το ονομάζει, γιατί τζιαι με ποιες επιπτώσεις;

    3η παρατήρηση: Οι τρυπούες πάνω στο ποτήρι, αν μιλάς για τις καθημερινές μικροαντιστάσεις οποιασδήποτε μορφής τζιαι τις μικροαλλαγές, ναι, εν αλλάσσουν τίποτε στις βασικές γραμμές. Τζιαι ναι, εμποδίζουν "την επανάσταση". Αλλά κάποτε μπορεί ν'αφήννουν κάποια ίχνη της πιθανότητας μιας αλλαγής. Η μεγάλη επανάσταση φαίνεται μου λλίο δύσκολο να γίνει στη σύχρονη εποχή της δημοκρατίας τζιαι των ψευδαισθήσεων που δημιουργεί. Σωστή όμως η αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμε 4:57,
    ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις!

    Η πρώτη παράγραφος της δεύτερης παρατήρησης νομίζω αναιρείται που τη δεύτερη παράγραφο της ίδιας παρατήρησης η οποία εκφράζει σε μεγάλο βαθμό το νόημα του ποστ με άλλους όρους.

    Ως αναφορά την τρίτη παρατήρηση, το κείμενο δεν μιλά για τις “καθημερινές μικροαντιστάσεις οποιασδήποτε μορφής”, αλλά για την καλλιέργεια ατομιστικού τρόπου σκέψης τζαι προσήλωσης στα προσωπικά συμφέροντα.
    Κατά συνέπεια δεν ξέρω αν οι μικροαντιστάσεις εμποδίζουν την επανάσταση όπως λαλείς...ίσως να είναι τζαι μέρος της επαναστατικής διαδικασίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή